Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Martina - 4 september 2011 19:00

Vart en lugn helg med hundarna , mysigt har det varit,även fast jag har haft ångest så har det vart mkt bättre än i veckan, så det är skönt, sett film ,och så fick jag en mobil av morsan för att min har gått sönder, blev asglad för jag tänkte tagit en gammal tele som vi har liggandes,tillbaka till hundarna så är jag så glad att Pippi kan gå lös ute och hon går brevid för det mesta <3

,-,

Av Martina - 2 september 2011 13:19

Av Martina - 2 september 2011 12:37

Fortfarande ångest och stressad, irriterad med för den delen,

Fattar inte att jag får skuldkänslor för att jag säger ifrån när du väljer bort mig som vän, du skulle tänkt lite tidigare på konsekvänserna av  att säga så innan du vet hur det blir med bruden. 

Jag har försökt stötta dig hur mycket som helst även när jag själv mått som sämst. Men även fast du kommer och ber om ursäkt nu för att du inte vet längre hur det blir med tjejen så kan inte jag säga att jag tar tillbaka dig som vän. Du borde faktiskt tänkt dig för, du vet att jag lätt tar åt mig också pågrund av mina problem. Så är ledsen men orkar inte lägga ner mer energi på dig oavsett om hon väljer att inte ta dig eller om hon väljer att göra det.

Av Martina - 1 september 2011 18:31

Sitter här ensam och känner ångesten stegra, känner tårarna bränna innanför ögonlocken,Vet inte vad jag ska ta mig till ,

vad jag ska göra med mitt liv.Hur kommer allting vara om ett tag?

Har verkligen panik, tänk om jag aldrig kommer klara mig ur någonting, att allting kanske är bra i två tre år sen börjar det om igen med allting,att man börjar igen, Orkar inte mer snart, orkar inte hålla på såhär att humöret sviktar hela tiden, inga medeciner i världen kan hjälpa mig, kommer väl ruttna i min ensamhet..

Ska försöka gå ut med hundarna och rensa tankarna för känner att jag snart gör något dumt =(

Ovido - Quiz & Flashcards