Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under september 2012

Av Martina - 25 september 2012 16:34

Gosat ner mig i soffan med kaffe sen blir det att nana.

ja

Av Martina - 24 september 2012 21:59

Av Martina - 19 september 2012 20:45

Nykter sex veckor. har min psykolog nu och går tre gånger i veckan för antabus och hämtar apodos . det är det bästa som hänt mig. får ordning livet igen. mina mål blir flyttade pågrund av att det vart som det vart.men nästa år vill jag praktisera om jag kan och vet var. men tänker berätta varför allt har varit ett helvete hela livet. mobbningen tar hårt på vem Fan det än gäller. alltid.när jsg var liten och bussen skulle komma och hämta så hade jag klump i magen och var rädd ledsen och jag hade problem att koncentrera mig och annat.började redan när jag var liten. man går Fan inte på ett barn på det jävla sättet som ni gjorde.jag vet att jag inte var som alla andra men jag kan inte rå för det. hade.några kompisar iallafall som älskar mig. den ena är min bästa vän. Vill bara säga det att man kan vinna. för jag är kvar. jag lever och jag kämpar. hoppas att det är någon som läser av er som var jävla svin den dagen jag skulle hoppa i skolan.elva år och fick nog men 3 personer var dom enda som inte skrek hoppa. betyder mer än något alls.en av dom klättrade över från andra fönstret .hur som helst kom en lärare och drog upp mig när jag va på väg. Tänker aldrig ge mig iallafall och har kontakt med min storasyster igen. vet att du läser ibland. älskar digkommer hälsa på er snart.

Ovido - Quiz & Flashcards