Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Martina - 9 september 2011 13:12

usch har ångest =/ antagligen för jag vet att jag kommer vara själv hemma hela dagen och kvällen,kommer jag vara hela helgen också =(.Men men till det jag ska bereätta,Hade klarat av att bygga upp mitt liv, hade slutat med antabus precis,

så helgen efter det drog jag iväg för att ta några öl ,men vet inte vad det var men något sa åt mig att inte dra dit men gjorde det ändå,tack vare det snesteget att jag drog iväg blev det bara kaos av allting och min mobil försvann på köpet,Herregud det är snart ett år sen som allt blev helt jävla stört och upp och ner,

vill inte berätta riktigt men mådde fruktansvärt dåligt och låg bara och glodde in i väggen i några veckor,

gjorde verkligen ingenting, bara hade panikångest men då hade jag min älskade Rocky som var vid min sida hela tiden, saknar dig något så enormt älsklingsvovven,

även Donna fanns hos oss då, fast hon är ju här nu med och två vovsingar till, men Rocky var ju en egen personlighet, kommer aldrig glömma dig någonsin du är bland det bästa som hänt i mitt liv, Rest in peace bubben.

Ovido - Quiz & Flashcards