Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under februari 2013

Av Martina - 19 februari 2013 17:09

Hemma o blir att dricka kaffe med mamma snart,dock krafsar ångestens klor som Fan i själen, inte blir de bättre när jag vet att jag.måste träffa en ny psykolog på torsdag med min gamla,

Av Martina - 15 februari 2013 16:19

Fredag och sitter Me gänget o lyssnar musik men sitter o funderar i tystnad,vet inte vem jag är riktigt men älskar min hund,familj och dom vänner som finns även när de är hårt o dom själva mår Skitmen ändå finns,men jag kommer finnas för alla jag känner tills jag inte orkar fortsätta själv, saknar att bo hemma men läget förändras kanske :-)

Av Martina - 14 februari 2013 17:57

Saknar min älskade rocky totalt, i maj är det två år sedan du försvann men försöker ,även andra minnen som att man varit förlovad är helt sjukt,tänker på allt jobbigt som var innan det tog slut 09,

Av Martina - 12 februari 2013 20:26

Allt börjar rasa samman igen! själen är helt pajar o vet inte längre vem jag är men den gamla tina finns inte längre:-(. förlåt mamma pappa för vad ni står ut med,tänker inte gå in på allt,men självskadebeteende.folkfobi är tillbaka iallafall:-(!

Ovido - Quiz & Flashcards