Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Martina - 31 juli 2011 19:30

Vet inte varför men hatar verkligen söndagar, nåja tagit disken precis så funderar faktiskt på att koppla in playstationet och spela lite, fan det är nog ett år sen sist jag spelade dom spelena, så kan nog bli riktigt roligt =) . på tal om något annat så såg jag im number four, den filmen var ju verkligen asbra måste jag säga, 

Av Martina - 31 juli 2011 01:01

känner mig ensam och allmänt nere , =(

Av Martina - 30 juli 2011 12:09

Vaknade vid halv nio ungefär och gick och satte mig ,drack kaffe och rökte en morgoncigg, sen gick jag o morsan ut med hundarna medans farsan klippte gräset och sådär,, det var riktigt skönt och uppiggande faktiskt, vi gick ungefär 2 km, visst är inte så långt men är ju ändå en bit, och träningen har gett resultat, =) , blir inte döende när man går en promenad nu åtminstonde haha, men men senare idag blir det att färga håret, kanske klippa det lite också, behövs sannerligen, och så blir det att ta en cider eller två med mor sen ikväll =) blir mysigt ju.

 

Av Martina - 29 juli 2011 19:04

Har vart och handlat lite med mor och så hyrt två filmer, får hoppas på att dom är bra hehe, den ena var nya Åsa Nisse iallafall så ja hehe. Ska snart göra lite kvällsmat tänkte jag, blir hemmagjorda hamburgare, riktigt gott faktiskt, och det är ju inte svårt alls att slänga ihop och göra.

Av Martina - 27 juli 2011 19:56

Grattis mamma som fyller år idag<3, har nyss gjort iornding tårta och bakat muffins,blev vanliga chokladmuffins och en gräddtårta med bananer jordgubbar och mandariner i.

så får hoppas att det blir gott.Blir perfekt i tid eftersom morsan snart slutar jobbet, sen kommer brorsan och dom över så blir nog trevligt hoppas jag. ska slänge mig in i rummet och fixa iordning presenten nu tänkte jag. Efter det blir det att gå ut med hundarna en sväng

Av Martina - 26 juli 2011 22:48

Idag var det riktigt roligt faktiskt, vart ute och lekt med vovvisarna, dom fick träna sök, och springa och leka i trädgården, vilket dom verkligen verkade älska hehe, blir väl att ta ut dom och leka imorgon också

Av Martina - 24 juli 2011 23:47

Feber och jävlig så har inte orkat skriva någonting alls men gör ju det nu så hehe.

Grattis till min lilla sötnos,som fyllde år igår, tänk vad tiden flyger förbi, det är inte klokt asså,redan ett år , världens bästa vovve är hon, och såklart är Mejja världens bästa vovvis också, hade aldrig klarat mig utan dem två.

Och Mejja är 7 månader nu , <3 <3

 

Av Martina - 22 juli 2011 21:47

fan vad bra filmen var måste jag säga , fast den var jävligt äcklig också, och satt spänd under hela filmen haha, dock vågade jag inte se den själv på natten så blev på morgonen idag när jag var hemma själv, men lika äckligt ändå eftersom det vräkte ner regn och massa

Ovido - Quiz & Flashcards