Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av Martina - 15 oktober 2012 20:38

Äntligen har jag snart en vinterjacka, blev en svart jättefin enligt mig själv faktiskt , passade även på att beställa ett par röda mjukbrallor , riktigt nice att ha när det blir kallt jue.

Av Martina - 13 oktober 2012 19:38

Inte skrivit på ett tag nu eller åtminatonde inte publicerat iallafall,vart nykter två månader våde på gott o ont,saknar gemenskapen med människorna. Idag är jag rätt down av mig och irriterad men har sett film och myat med hundarna o morsan o farsan.. Nästa månad är deRockys födelsedag,och tänker då gå till hans grav för första gången och ge honom en boll i present plua att min paykolog tycker jag ska lägga hans jacka o halaband där.men tror inte jag är redo att slänga bort hana saker även om det är ett år sen han dog! Så glad attt jag har Pippi donna o Mejja hos mig<3 ne nu blir det att lägga mmig och glo på snooki o jwow.ha em bra lördag

Ovido - Quiz & Flashcards