Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 24 september 2011

Av Martina - 24 september 2011 17:46

Hittade en del saker där faktiskt. en hoodtröja och två t-shirtar och 14 par sockar haha sockarna kostade ju bara 100 kr för allla dom så passade på att köpa =) . 

Köpte även två prydnadssaker Älvor riktigt fina va dom faktiskt .

Sen köpte morsan en matta till mig som jag ska ha när jag flyttar in till stugan =) sen köpte jag foppatofflor också,

det är ju nice att bara slänga på sig det när man ska gå ut med hundarna och sådär.

Sen köpte jag en väska till farsan också som han blev glad för hehe,

...

Av Martina - 24 september 2011 08:00

       

Av Martina - 24 september 2011 07:09

Nu sitter jag och dricker kaffe och röker en cigg.Snart blir det väl att göra sig iordning,ser nu att klockan har gått lite väl fort, så får hoppa in i duschen sen göra sig iordning, sen ut med hundarna igen för sen bär det av äntligen.Längtar kommer bli så himla roligt att åka iväg till marknaden faktiskt, Varje år är den, så det är specielt ,

Ovido - Quiz & Flashcards