Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Martina - 29 september 2011 14:04

På lördag är det fest ska bli så skoj, jag och Carro har kommit på massa saker vi ska göra haha . Och dom  tio första som kommer , ska få partyhattar haha.

Ne festen kommer bli riktigt kul det känner jag på mig , både jag och Carro behöver ju något roligt att tänka på så det här passar utmärkt . 

Av Martina - 28 september 2011 09:38

Ätit en halv grapefrukt och druckit en kopp kaffe till frulle, Inte druckit cola på två dagar nu ialalfall, Stod emot fast att morsan satt och drack cola och käkade godis framför mig och löjlade sig , så lite karaktär har man allt hihi 

Av Martina - 28 september 2011 00:09

Har svårt att somna, men vill inte ta sömntabletter idag , vill vakna i tid så det här får funka. Börjar ju bli äckligt trött så spelar lite till på mobilen sen ska jag somna om det så är det sista jag gör hehe  .

Har på en film också  så jag hör prat och så vilket gör att jag blir lugnare och inte har så mkt ångest denna kvällen, så underbart att det bara är den vanliga ångesten nu<3 <3   

Av Martina - 27 september 2011 17:37

Ja har vart en okej dag idag faktiskt =) men dock har jag tänkt väldigt mycket på Rocky,då jag ska bygga ut något fint vid rockys namn, men vad har jag inte bestämt än, men ska bli någon fin tatuering iallafall ,

Specielt idag känns det tungt utan Rocky, saknar dig så jävla mycket att jag tror jag blir galen på riktigt snart.

Fan tittade på kort nyss aaaaaaahhhhhhh villl ha dig här ju   .

Jag och pappa diskutrade dig igår tror jag det var, vi snackade gamla minnen och att vi saknar dig som fan . 

Snart skulle du ha fyllt tre år vilket gör att det blir ännu jobbigare just nu, Men är så himla glad att jag har så många kort på dig , och fick se en filmsnutt som jag spelat in på dig , fick verkligen tårar i ögonen . 

Du kommer alltid vara min älsklingsvovvis bebis

Av Martina - 26 september 2011 13:07

Idag är en  ny dag, hoppas jag kommer kunna sova inatt och inte ha ångest hela tiden, vart jättestressad och ångest igår och idag med men hoppas ändå på att kunna må bättre om ett tag, åtminstonde då få sova .

Dricka kaffe och ta en cigg snart iallafall och släppa ut hundarna så dom får leka ett tag .

Ska baka bröd sen, då har man ju något att göra sen blir det väl att städa också

Av Martina - 25 september 2011 14:13

Trött men fick sova någolunda inatt iallfall så det är okej faktiskt.

 Vaknade ca halv nio idag, lite sent men ändå det får gå hehe.

Ångesten är lite bättre idag iallafall än det var igår åtminstonde.Filmen igår va rikitgt läskig btw,men det var roligt på marknaden så det känns bra iallafalll hehe

Ikväll blir det pizza iallafall 

Av Martina - 24 september 2011 17:46

Hittade en del saker där faktiskt. en hoodtröja och två t-shirtar och 14 par sockar haha sockarna kostade ju bara 100 kr för allla dom så passade på att köpa =) . 

Köpte även två prydnadssaker Älvor riktigt fina va dom faktiskt .

Sen köpte morsan en matta till mig som jag ska ha när jag flyttar in till stugan =) sen köpte jag foppatofflor också,

det är ju nice att bara slänga på sig det när man ska gå ut med hundarna och sådär.

Sen köpte jag en väska till farsan också som han blev glad för hehe,

...

Av Martina - 24 september 2011 08:00

       

Ovido - Quiz & Flashcards