Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under augusti 2012

Av Martina - 24 augusti 2012 19:29

Idag har det varit totalkaos . Inte sovit sen i förrgår bland annat mer än någon timme. Men sen att hamna i världens bråk/tjafs med en av sköterskorna förstörde hela min dag. anledningen va mest för att det finns en medicin jag frågat om ett tag och i onsdags träffade jag en ny sjuksköterska eller som jag aldrig sett innan och eftersom de blivit så att jag.måste ta antabua där och hämta mina andra medeciner så frågade jag om hon åtminstonde kunde fråga läkaren. men NEJ den gamla sköterskan sä nej och att den andra inte frågat. då blev jag förbannad på det sen att den nya kommer in till rummet och totalljuger att VI kommit

Av Martina - 18 augusti 2012 08:33

Men slänger upp en bild ändå hihi:-(

Av Martina - 18 augusti 2012 08:24

tagit mina morgonmedeciner och dricker kaffe o röker cigg. förra lördagen kunde jag inte det när jag ville för då låg jag på psyke på avgifsavdelningen .borde förstått att jag åkte ner i ett djupt hål.men personalen där var trevliga ,var där från onsdagen tills måndag. Äter antabUs nu igen. o om ett tag ska jag få riktig medecin för depprissionen. mwn äter in lyrican nu också. men fattade inte att jag hade så.mycket tankar o känslor inom mig som hänt redan från när jag var liten! ta vara på er därute

Ovido - Quiz & Flashcards