Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Martina - 23 september 2011 14:18

Seg som fan och har äckligt tråkigt, hundarna ligger och sover, gaaahh.

Sugen på att ta en öl senare idag faktiskt,kanske skulle man faktiskt ta och göra detta, är faktiskt ett bra tag sen jag tog mig en öl och bara softade, ja nu har jag bestämt mig, blir fanimej en bärs idag, kan man faktiskt unna sig tycker jag hehe

Av Martina - 23 september 2011 11:19

hm undra vad man ska hitta på idag då tro,blir väl att städa och sådär och sen får jag gå ut med hundarna, så får dom vara ute och leka sedan tänkte jag,det är ju rätt fint väder ute änsålänge så det blir bra det.

visserligen kommer barro hit ikväll och sover över antagligen eftersom vi ska till marknaden imorgon i mörlanda.

Åker dit varje år när det är,hittar alltid massa saker där, och nu ska jag titta på saker som jag kan ha när jag flyttar ut till stugan sen om ett tag. fan vad jag längtar asså,kunna göra vad jag vill och ja fan längtar helt enkelt som en galning,väntar ju visserligen på att stugan ska komma hit också men blir att kunna flytta innan jul iallafall,och spela roll egentligen att jag får mitt eget place betyder allting måste jag säga men kommer ju ändå flytta till lägenhet nästa sommar om det finns något ledigt som är billigt vill säga=).

Ovido - Quiz & Flashcards