Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Martina - 30 juni 2011 11:18

Usch vad jobbigt allting blev igår, först tjaffset och sen att jag fick sådan panikångest =( det var länge sen jag mådde så dåligt och fick sån attack. Men vi blev vänner senare på kvällen iallafall. Fat allt handlade ju inte bara om det, fick panik för att jag såg bilder på mig och Rocky och saknar han så jävla mycket att det är sjukt . Vill ha tillbaks min bebisvovve ju. Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta ändå, och så har jag ju tatuering med hans namn som jag ska bygga ut på sen. Ska ta nya tag idag , även om jag fick bakslag igår så kan jag inte ge upp allting jag jobbat på nu.. 



Av Martina - 29 juni 2011 21:44

fan vet inte vad jag ska göra är helt förstörd har total panikångest   

Av Martina - 29 juni 2011 21:16

Fan fattar inte varför jag kämpar, känns bara jävla meningslöst just nu. Saknar Rocky som fan gör jag också , just nu känner jag begär av att ta till självskada men försöker och tnker tvinga mig att stå ut tills sista minut, hoppas jag klarar av att inte skada mig , pallar inte ..

Fan kanske vore bättre att jag dog när jag skulle gjort det, men lyckades ju aldrig . 


Tack så jättemycket för dom FINA orden du sa nyss, jättesnällt att du sårar mig på det jävla sättet,,, jag är väl fan inte bortskämd för att jag inte kan jobba? tror du fan inte jag vill jobba och fungera som normala människor? 


Visst jag tänker inte ge upp men fan blir så jävla nere ..................................................


...........................................

Av Martina - 26 juni 2011 12:21

har haft svårt med att orka träna mycket, men har gjort det idag, men idag körde jag stenhårt i 15 min, men ska såklart fortsätta snart igen men märkte att min kondis är bättre och att jag helt enkelt orkar, så blir att köra 30 min snart =) ..

För nu ska jag fanimej ner i vikt , medecinen ska inte vinna och har en ny medecin som gör att jag inte sprängs upp i vikt =) 

Av Martina - 24 juni 2011 17:03

Haha nu sitter jag här och dricker en öl och lyssnar flummig musik. Fan känner mig glad idag som bara den fast vet inte varför men kom igen rumbumbumbum ole ole ole haha. ska la kolla förbi grannarna sen tänkte jag . 

OCH GLÖM INTE HOT HOT HOT HAHA

Av Martina - 24 juni 2011 15:13

Vaknade rätt tidigt idag med faktiskt , gick upp och drac kaffe och rökte en cigg och tjötade lite med morsan, hon tycker det känns lite segt att hon börjar jobba kl fyra nu i eftermiddag men vafan hon tjänar ju pengar och hon är ju glad för  detta sommarjobb. Blir att snart öppna en öl och sätta på någon nice musik och sitta o tjöta med farsan =)... haha har fått mina nya glasögon, =)









    HOPPAS ALLA FÅR EN BRA DAG

Av Martina - 24 juni 2011 03:30

Kan inte sova så tänkte visa några


     

Av Martina - 23 juni 2011 21:59

Nu blir det att krypa ner i soffan och slänga på en film och bara softa =) känns riktigt nice efter den här långa dagen, Morsan blev så rörd att hon började gråta när hon kom hem och jag hade städat hela nedervåningen, blev faktiskt jätteglad att hon blev så glad och rörd hihi, Jag lyckades till och med fixa den jävla dammsugaren , så nu funkar den rätt okej faktiskt, shit imorgon är det midsommar men morsan jobbar ju imorgon så blir bara jag och farsan från fyra på eftermiddagen tlls kvällen =) men det är helt okej det med faktist, vi var tydligen bjudna till våra grannar också så blir väl att gådit och dricka lite och sådär =)

Ovido - Quiz & Flashcards