Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Martina - 13 september 2011 22:02

Började kännas som en bra dag, tänkte att jag kunde slippa äckelångesten men den kom smygande nu =( men tog några sömntabletter så jag hoppas jag somnar ifrån den snart, Sätta på någon bra film att somna till <3

Av Martina - 13 september 2011 21:12

Var ju hos läkaren idag och hade mycket bättre blodtryck igen så känns skönt, och hon hjälper mig gå vidare nu med vikten, ska skaffa en dietist, även om jag inte gått upp nånting nu så är det ju ner jag vill och måste hehe visst har ju lyckats gå ner lite men tror det här kan bli bra och intressant =), snart fyller Pippiduss två år också.

Av Martina - 13 september 2011 13:55

Rätt nervös nu men jag hoppas allting går bra, och att det bara blir posetivt

Ovido - Quiz & Flashcards