Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under december 2011

Av Martina - 24 december 2011 19:27

fan fått det jag ville ha och gud fick skivan jag ville ha också, sitter och lyssnar och njuter även om jag inte förstår va dom sjunger dock, men riktigt jävla underbart juvligt, och fick två filmer också o lite filmer , men IL DIVO är bland dom bästa julklapparna ever, dom är så jävla underbara , ja man har blandad musiksmak brutalt faktiskt , men åh gud asså tack mamma o pappa för skivan <3<3<3



Här är en underbar låt <3

Av Martina - 15 december 2011 10:58

Morsan har ju pluggat som en galning , hon och Gabi och nu är dom klara idag, morsan har tilloch med fått timanställning som undersköterska efter att hon hade praktiserat, hur stolt blir man inte som dotter då  <3

och även jobbar hon på vårgården emellanåtdär dom också var nöjda med hennes praktik..

men men ne ska la ta och göra kaffe här nu och vänta på att morsan kommer hem hehe

Av Martina - 12 december 2011 19:29

bakat kakor och gjort ischoklad , riktigt roligt är det, och gott kommer det bli med ;).

imorgon fortsätter jag med julbakningen och julgodis så blir skojjigt, älskar ju att baka och allt det där, tyvärr kommer stora julstädningen också snart eftersom mamma kommer jobba i jul och nyår

Av Martina - 10 december 2011 16:28

Av Martina - 10 december 2011 16:19

Äntligen har jag medecin igen, det var öppet idag så vi åkte och hämtade den, känns konstigt nog redan bättre faktiskt , men men då är det Lördag nu då,, undrar vad som händer idag faktiskt, är lite sugen på en öl men vet inte om jag ska göra det eller inte, har iallafall varit nykter en vecka så är rätt stolt faktiskt, och är ju bättre att dricka på en lördag en veckodagarna iallafall även om det kanske inte heller är bra, men jag kämpar på ,

Veckodagarna förblir nyktra så folket får klara sig utan mig och mina galna upptåg på veckan, och helst på helgerna med, är ju bara nu jag är lite sugen hehe.

Efter pratet med min psykolog blev jag riktigt peppad och mådde mycket bättre.

Som vanligt undrade hon varför jag inte hade ringt och pratat när jag fick mina attacker men ja det är lätt att vara efterklok dock.

Ja nästa vecka blir det läskigt att dra till psyk för då ska jag börja åka bakåt i tiden med allting som hänt från början till slut.

Känns riktigt jobbigt men ändå så jävla skönt att hon tror jag kan vara redo nu, 

har väntat på detta i snart två år så äntligen äntligen =).

Av Martina - 2 december 2011 22:49

Måste få bort den här panikångesten, det var länge sedan den var såhär stark som den är nu, blir väl antagligen bättre imorgon eller kanske om två dagar, bara jag får sova

Av Martina - 1 december 2011 14:08

har sån jävla ångest för igår så finns inte =( jävla skit asså att jag fan inte kan skärpa till mig, men a det får väl vara så här nu då ,kan ju inte ens dricka vatten för det får inte stanna kvar =(

Ovido - Quiz & Flashcards