Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under juni 2013

Av Martina - 8 juni 2013 01:38

än en gång fick jag lämna bort en hund pågrund av att han inte gick ihop med en av hundarna =(, men vet att han får det bra.

jag däremot mår fullständigt skit idag för massa saker som hänt, när ska det ta slut på helvetet?

denna dagen o kvällen har varit fruktansvärt jobbig, 'vet väl innerst inne att allt blir bättre snart bara jag kämpar på vilket jag ska göra.

var bara tvungen at skriva av mig även fast jag inte kan skriva ner det jobbiga här.

Hoppas det får ett slut nu o börjar ljusna lite.men känner mig riktigt misslyckad just nu.

vet inte vad jag hade gjort utan mina underbara vänner som finns o stöttar mig i allting, och tack till min familj.

nu medans jag skriver vet jag att det kommer bli bättre bara jag håller ut o kämpar. 

Vet att jag kan klara det nu tråkigt bara att det skulle bli såhär.

känner mig bara så ensam inatt och ångesten krafsar med klorna igen


Ovido - Quiz & Flashcards