Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Martina - 14 september 2011 21:23

Har vart en någolunda okej dag idag faktiskt ,dock har jag varit väldigt trött hela dagen men gick bra i vårgårda. Ja nu vill jag bara säga att jag älskar dig Rocky, den 9nde september var det fyra månader sen du avlivades, saknar dig något enormt och är så ledsen över att jag inte fick ha kvar dig , Men du fick ju massa hundkompisar därborta , tyvärr slutade det ju illa =( men kommer ALLTID älska dig och kommer aldrig någonsin glömma dig, och tack för att du alltid fanns där min lilla bebis.Men hade aldrig klarat sorgen om jag inte hade haft mina andra sötnosar Donna och Mejja, och nu har ju älskade Pippisöt kommit hit också och förgyller våra dagar , hon och dom andra vovvarna har dessutom fått ett staket härute nu som blir färdigt imorgon och sen efter det kommer dom kunna springa ute hela dagarna om det skulle vara så hihi.

Vet inte men funderar på att se någon film så jag tillslut kan somna, ska försöka att inte ta sömntabletter idag, vill inte behöva ta det varje dag för att kunna somna, mer i nödfall liksom, och tillslut vill jag att man inte ska ha någon medecin överhuvudtaget sen , varken sömn eller vanliga medeciner, vill ju kunna fungera helt utan medeciner som andra människor kan. 

Men har accepterat att jag har en diagnos och att man kanske inte blir *frisk* men lär sig leva med det ändå =)


   

Av Martina - 14 september 2011 10:02

Sitter och dricker en modifast shake med jordgubbssmak , mums , snart ska jag ut med hundarna tänkte jag, senare idag bär det av till vårgårda, blir nice att komma ut lite,då jag inte orkar vara mycket bland människor just nu, så dom här får räcka än sålänge, huvudsaken är ju att jag faktiskt tar mig ut,=)

Ovido - Quiz & Flashcards