Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Martina - 27 september 2011 17:37

Ja har vart en okej dag idag faktiskt =) men dock har jag tänkt väldigt mycket på Rocky,då jag ska bygga ut något fint vid rockys namn, men vad har jag inte bestämt än, men ska bli någon fin tatuering iallafall ,

Specielt idag känns det tungt utan Rocky, saknar dig så jävla mycket att jag tror jag blir galen på riktigt snart.

Fan tittade på kort nyss aaaaaaahhhhhhh villl ha dig här ju   .

Jag och pappa diskutrade dig igår tror jag det var, vi snackade gamla minnen och att vi saknar dig som fan . 

Snart skulle du ha fyllt tre år vilket gör att det blir ännu jobbigare just nu, Men är så himla glad att jag har så många kort på dig , och fick se en filmsnutt som jag spelat in på dig , fick verkligen tårar i ögonen . 

Du kommer alltid vara min älsklingsvovvis bebis

Ovido - Quiz & Flashcards