Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Martina - 19 september 2011 14:50

Inte sovit mycket inatt så känner mig helt seg i huvudet, hoppas jag kommer kunna sova inatt bara och så annars blir det väl lite värre dock

Av Martina - 18 september 2011 19:52

Haha vet inte vem som är tröttast av mig och hundarna just nu , men har iallafall fått jävla motion sprang och sparkade boll med raringarna, Mejja och Donna hade jättekul iallafall hihi

Av Martina - 18 september 2011 19:52

Haha vet inte vem som är tröttast av mig och hundarna just nu , men har iallafall fått jävla motion sprang och sparkade boll med raringarna, Mejja och Donna hade jättekul iallafall hihi

Av Martina - 18 september 2011 15:18

vilken dag det har vart idag, såg nyss färdigt filmen Gränsen och började fan störtlipa i slutet, en riktigt bra svensk film men dock fruktansvärt sorjlig, handlar om när svenskarna låg i gränsen när det var andra världskriget, och ja den är fan värd att se asså   .

Av Martina - 17 september 2011 20:01

Snart ska vi se film,jag morsan och farsan, vi hyrde två filmer och den ena heter Gränsen, så hoppas den är bra och att den andra också är bra så klart,

Har även köpt ost och kex som vi ska käka och vindruvor, samt lite godis så blir mycket nice,

Staketet är helt klart nu så vovvarna springer och leker för fullt ute nu hihi.Har inte set Donna så glad på länge faktiskt som hon har vart idag,och dom andra är lika glada hehe =)

Av Martina - 16 september 2011 16:18

idag har vart en okej dag, hundarna har vart ute och lekt, men Shit haha fick nyss panik, Pippi lyckades åla sig under staketet och in på grannens tomt så skulle pappa hämta henne och fick hoppa över ett vitt staket ,

det gick bra visserligen,

men på vägen tillbaks med vovven i famnen så fastnar farsans ben i staketet som redan var lite löst hahahaha och man ser bara hur hela staketet åker ner i slowmotion med pappa som håller  i pippi samtidigt, han kunde ju itne släppa heenne för att han fastna så då åkte han ner på rygg istället, men allt gick ju bra och jag skrattade så jag tjöt ,

haha hela min ångest åkte iväg ett tag 

Av Martina - 15 september 2011 11:55

känns som jag inte sovit på jättelänge asså, och har smärtor vid bröstkorgen också

=( .

Drömde om Rocky inatt att han lekte med Donna Mejja o Pippi ,

det såg så gulligt ut, fan vad jag saknar dig rocky det gör så jävla ont att vara utan dig,att inte få gosa med dig och krama dig ,

kommer bli jobbigast till jul för det är första julen utan dig nu vilket inte känns bra,.

Men får tänka på alla underbara stunder och allt roligt ,som när du låg på golvet och pappa sa något roligt så lät det precis som att du skrattade som scooby doo hahaha .Ett annat roligt minne som jag tyckte va roligt var när du sprang iväg och tog granngubbens toffla hahaha fast han blev ju förbannad vilket man kan förstå men såg ändå riktigt jävla  roligt ut

Av Martina - 14 september 2011 21:23

Har vart en någolunda okej dag idag faktiskt ,dock har jag varit väldigt trött hela dagen men gick bra i vårgårda. Ja nu vill jag bara säga att jag älskar dig Rocky, den 9nde september var det fyra månader sen du avlivades, saknar dig något enormt och är så ledsen över att jag inte fick ha kvar dig , Men du fick ju massa hundkompisar därborta , tyvärr slutade det ju illa =( men kommer ALLTID älska dig och kommer aldrig någonsin glömma dig, och tack för att du alltid fanns där min lilla bebis.Men hade aldrig klarat sorgen om jag inte hade haft mina andra sötnosar Donna och Mejja, och nu har ju älskade Pippisöt kommit hit också och förgyller våra dagar , hon och dom andra vovvarna har dessutom fått ett staket härute nu som blir färdigt imorgon och sen efter det kommer dom kunna springa ute hela dagarna om det skulle vara så hihi.

Vet inte men funderar på att se någon film så jag tillslut kan somna, ska försöka att inte ta sömntabletter idag, vill inte behöva ta det varje dag för att kunna somna, mer i nödfall liksom, och tillslut vill jag att man inte ska ha någon medecin överhuvudtaget sen , varken sömn eller vanliga medeciner, vill ju kunna fungera helt utan medeciner som andra människor kan. 

Men har accepterat att jag har en diagnos och att man kanske inte blir *frisk* men lär sig leva med det ändå =)


   

Ovido - Quiz & Flashcards