Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 10 september 2011

Av Martina - 10 september 2011 20:34

Hyrt två filmer för pappa var snäll och körde fram mig innan  han åkte iväg så nu ska jag ha filmmyskväll med mig själv =) ,försöker iallafall slänga iväg ångesten ordentligt ,men har ju mina vovsingar hos mig och Pippibus har inte ont i magen längre <3<3

Av Martina - 10 september 2011 10:13

Redan när jag vaknade i morse kände jag att det här kommer bli en jobbig dag, hatar att jag ska vara helt ensam tills ikväll, när alla tankar bara susar runt i huvudet så vill jag INTE vara ensam men det får väl gå ändå, vet ändå hur hela dagen kommer bli, ångest och stressad, är ledsen över Pippi också för hon har ont imagen så hon piper emellanåt, hatar när djur mår dåligt spec mina bebisar =( .Dock sover hon nu så jag hoppas att det är mkt bättre med henne snart

Ovido - Quiz & Flashcards