Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av Martina - 30 oktober 2011 20:30

jao ska med mor till sjukhuset i borås då för vanliga sprutan, men nästa år blir hon helt friskförklarad från cancern  .Så jävla underbart asså, för den tiden då hon hade det va fruktansvärd fast det förstår ju vem som helst, men men imorgon efter att vi varit där så ska vi gå lite på stan och bara ta det lungt =), tänkte köpa ett par leggins och sådär,och någon concealer eller hur det stavas,om jag hittar det, men det bör jag ju göra.

Senare på dagen ska jag färga morsans hår

Av Martina - 30 oktober 2011 12:47

Igår kväll kom farmoröver och gick ut med hundarna med mig,tyckte jag va riktigt gulligt gjort <3.

Sen när hon åkt hem var jag dock själv igen, var faktiskt lite stressad och ångest så var vaken hela natten, så smart som jag är satte jag på en kanal där Saw va på och jag ficksån nojja att jag inte fick byta kanal så tittade på hela haha, fast tittade bort emellanåt , men den var väl rätt bra faktiskt antar jag, men men efter det så satte jag på en komedifilm som var helt okej, efter kl sju i morse så lyckades jag äntligen somna,vaknade dock vid tio så är riktigt trött, men a nu är morsan på väg hem tydligen hehe 

Av Martina - 29 oktober 2011 19:05

Gick rätt bra ändå fast hade lite ångest och var stressad, men har ju hundarna här och allting.Somnade vid tre ungefär hehe.Käkade middag hemma hos farmor och farfar idag, fick världens godaste lasange mums asså.

Efter att vi ätit gick vi ut en promenad med hundarna och efter det så satte vi oss och drack lite kaffe och fikade =)

Nu ser jag en film som heter Paul och handlar om en utomjording haha,sitter och väntar på att gratängen blir klar men får väl gå ut och steka köttet snart med =) mums mums.

Klockan nio blir det polisskolan 4 haha.

Hoppas jag kommer klara av denna natten också 

Av Martina - 28 oktober 2011 19:42

Jahaoo känns lite jobbigt att det bara är jag här, men snart kommer två vänner och är här i någon timme iallafall,känns riktigt skönt, ska la dricka en öl och bara ta det lungt, sen när dom gått så ska jag ut med hundarna en sista gång så blir det väl att se film efter det kan jag väl tro, oroar mig doch för att jag ska få panik ikväll/natt

Av Martina - 27 oktober 2011 10:35

Nervös som värsta idioten =( men morsan och farsan säger att jag kommer klara det , och farmor säger att jag bara kan ringa dom direkt om det är något, men är ju nervös ändå eftersom det är första gången men mamma kommer ju hem på söndag iallafall.

Känner mig fan som ett barn,känner mig verkligen löjlig,har ju åtminstonde färdigheter jag kan jobba med om det blir väldigt jobbigt, näe ska fan klara det här, är ju faktiskt 23 år 

Haha ska bombadera mig med filmer och allt möjligt, leka med hundaena, och på lördag kommer ju polisskolan 4 på tv hehe.

Av Martina - 26 oktober 2011 10:24

Måste säga att jag är fruktansvärt stressad och nervös men det kommer och ska gå bra allting,har ju vovvarna och allting.

Så får jag la spela world of warcraft med, blir ju avslappnad av det och man måste ju tänka mycket och vara med hela tiden i det man gör i spelet

Av Martina - 24 oktober 2011 09:39

feber och fryser som bara den =(, somnade vid tre och vaknade vid 6 jippi.Blir att krypa ner i sängen snart igen under täcket och se film, men kanske borde göra en kopp kaffe först

Av Martina - 21 oktober 2011 21:23

Det är redan två år sen i maj nästa år som jag har gått hos den psykologen och allting som började,men ja det har vart en speciell resa får jag säga.

Vet ju att jag har blivit mycket bättre än förut, klarar av att göra mer saker, även om jag tar två steg bakåt rätt ofta.

Kan faktiskt säga att jag är rätt stolt över mig själv när jag tänker på allt jag har lyckats göra, och det jag lyckats sluta med,ångesten är visserligen och gnager på en ofta men det är faktiskt något jag får leva med, för nu kan jag faktiskt säga med gott samvete att jag vill inte dö jag vill KÄMPA och Leva, sen kan ju alla ha dåliga dagar då man tänker dumma saker , men jag lämnar aldrig mina hundar familj o vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards