Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Martina - 23 juni 2011 21:59

Nu blir det att krypa ner i soffan och slänga på en film och bara softa =) känns riktigt nice efter den här långa dagen, Morsan blev så rörd att hon började gråta när hon kom hem och jag hade städat hela nedervåningen, blev faktiskt jätteglad att hon blev så glad och rörd hihi, Jag lyckades till och med fixa den jävla dammsugaren , så nu funkar den rätt okej faktiskt, shit imorgon är det midsommar men morsan jobbar ju imorgon så blir bara jag och farsan från fyra på eftermiddagen tlls kvällen =) men det är helt okej det med faktist, vi var tydligen bjudna till våra grannar också så blir väl att gådit och dricka lite och sådär =)

Av Martina - 23 juni 2011 09:05

Vaknade klockan sex i morse så gick upp och drack kaffe och rökte en cigg, morsan tyckte jag skulle gå och lägga mig men jag pallade inte tänkte att det var mycket bättre att vara vaken så man inte vaknar jättesent istället. Diskat och vart ute en sväng med Mejja, om någon timme eller två så går jag väl ut med båda på en långis =),så kan jag fortsätta med tvätten sen och damma och fixa..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards