Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Martina - 21 juni 2011 19:41

Trött som bara den idag , har vart med mamma i borås hela dagen, Kom till läkaren vid tolv så satt jag och väntade på att morsan skulle bli klar där, sen blev det att ta hissen till nästa avdelning så hon tog sin vanliga spruta, men om ETT år blir hon friskförklarad och jag hoppas det kommer vara så , men är lite nervös och stressad men är säkert inget att oroa sig för.

Men iallafall efter att vi vart hos läkaren så drog vi och käkade , sen gick vi in till djuraffären och köpte halsband, koppel och en påse torkad lever och en leksak till änglarna, Jag blev väldigt nere inne i affären för kom att tänka på att det var där jag köpte rockys första sele och allt sånt där, fast jag började ju inte lipa men ändå. Men det blev trots allt en trevlig dag idag. och imorgon ska jag hämta mina glasögon

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards