Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 11 juni 2011

Av Martina - 11 juni 2011 17:31

Saknar dig mer och mer för varje dag , nu har det gåt en månad snart tror jag men jag älskar dig så mycket , är glad att jag har en tatuering med ditt namn,Ibland kan jag fortfarande inte förstå att du är död, att du aldrig kommer tillbaks att jag aldrig får klappa dig mer eller gosa med dig,Vet att pappa saknar dig fruktansvärt mycket också, du va ju hans vän hans älskade hund.Kommer aldrig glömma samtalet och när pappa sa de orden jag aldrig ville höra någonsin,Hann bara träffa dig en gång efter att dom gav bort dig, en enda gång

=( men det är jag lycklig över, tycker det är så jobbigt att allting blev som det blev men du är och kommer alltid vara min bebis och det kan ingen ändra på.Men har ju många roliga minnen, som när du låg på golvet och det lät som du skrattade som Scooby doo när pappa skämtade haha. 

Kommer heller aldrig glömma när du alltid kom och la dig brevid mig när jag var ledsen och hade min panikångest , Men nu är allt som återstår av dig bilder och en video, och din grav som vi inte vart vid än, 

Älskar dig gubben glöm aldrig det

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards