Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Martina - 22 juni 2011 22:17

Är riktigt trött nu faktist men har ju ändå vart iväg hela dagen idag , fått beställt ett leg nu också efter många om och men hehe, men kortet ser ju helt knas ut, men det får väl duga ändå antar jag, måste ju inte gå och visa det hela tiden precis.

Imorgon ska jag storstäda här hemma igen, och så tänkte jag gå ut en långpromenad med hundarna och efteråt låta dom springa och leka i trädgården =) ,blir bra tillfälle att träna dom då med tänkte jag . 

Av Martina - 22 juni 2011 09:25

Jösses vad trött jag är,vaknade av att Mejja stod och skällde som en galning vid halv åtta så gick ut och kollade , men då stod farsan ute och pratade med några hehe.

Jahapp idag är sista dagen där borta på ett tag nu då, rätt skönt faktiskt att kunna va ledig onsdagar ett tag.

Ska väl snart fram och och kolla om mina glasögon kommit, shit har verkligen ångest att jag ska få glasögon, detär väl inget farligt egentligen men när man aldrig haft det innan så känns det riktigt nojjigt måste jag säga haha.

Blir att färga håret idag också.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards