Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Martina - 6 juni 2011 22:27

Jag och morsan va ute på långpromenad med hundarna och fan vad varmt och kvavt det är ,Känns fan som jag ska dö eller nånting , fast var ändå skönt att komma ut en sväng =) 

Precis klippt klor på Donna iallafall så nu är det bara Mejja kvar och imorgon blir det att duscha vovviasarna =) .Får ta in en fläkt till rummet känner jag annars kommer jag aldrig kunna somna, Är lite deppig tänker på Rockis saknar när han kom o la sig och gosade =/ men men är glad att jag fick lära känna och ha honom i två år och lite till .

Av Martina - 6 juni 2011 15:54

Nu är det några veckor sen dom avlivade dig . Finns inte ord för hur mycket jag saknar dig =( jag är så ledsen att det blev så här, önsar bara jag kunde få se dig en sista gång o bara krama om dig och säga att jag älskar dig , Men nu är du död och inte längre här, men jag har så otroligt många roliga minnen ,

Vila i frid världens bästa Rocky<3 <3 <3 <3

2008-11-09 <>2011-05-09




ky            

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards