Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Martina - 20 oktober 2011 09:11

Min folkfobi har kommit tillbaka starkt igen, har kunnat hantera det ett väldigt bra tag, men så kommer hösten och då blir jag lika nojjig som vanligt, börjar bli trött på att det ska vara så här jämt,

Men tänker inte ge upp för jag vet att jag kan klara det,får stöd av familjen och vänner,och det betyder jättemycket.

Tänker göra allt för att inte ge med mig för mig själv och låta min ångest och rädsla överta igen, så var det ju i flera år och nu har jag ju lyckats klara det rätt bra i två år och det tänker jag fortsätta med.

Men än sålänge är det bara vissa dagar jag får fullständig panik om jag ska gå själv och lämna eller hämta något om det är människor där.

Ska försöka göra som jag gjorde i början när jag tvingade mig själv att klara det och lyssna på bra musik i affären eller vart det nu är och bara gå och fixa det jag ska =)

Ovido - Quiz & Flashcards