Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Martina - 3 oktober 2011 13:50

Igår var jag och mamma och handlade i alingsås en sväng, det var riktigt roligt, slutade med att jag köpte mig två par nya jeans ett par i svart och dom andra var blåa  och sen fastnade jag för en fin tröja i militärfärger. 

Sen köpte jag även ett rött läppstift och ett jätefint nagellack i lila.

Köpte även tre filmer för 99kr =) . så blev allt lite saker =)

Av Martina - 3 oktober 2011 13:06

började i fredags när jag och Carro fick för oss att ta en öl och en cider o bara softa men istället slutar det med att vi blev råfulla och fick minnesluckor båda två, Carro hade skärsår i fingret och jag har lyckats få bort en bit av nagelbandet och en del skinn så har ett sår som gör svinont.

Sen i lördags var vi helt förstörda båda två, orkade knappt göra någonting fast vi visste att vi var tvugna till det eftersom vi skulle ha fest senare på kvällen, så gjorde iordning bålen och städade sen hoppa in i duchen snabbt, sen drog carro och mötte folk medans jag hällde upp bålen i tom o jerry muggar hahaha. 

Plus att sex stycken bland annat jag fick ha partyhattar på oss asg,

Blev riktigt full i lördags med men dock var jag inte så full som i fredags, åkte hem rätt tidigt när jag kände att alkoholen började slå.

Men det har vart en rolig helg och träffade många roliga människor, 

Ovido - Quiz & Flashcards