Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av Martina - 12 oktober 2011 19:58

Kommit på eller ja jag har väl vetat hela tiden att jag tog väldigt hårt på att jag förlorade Rocky. 

Men inte riktigt tänkt på att det har tagit så hårt på mig som det har gjort, försöker o inte prata om det  med folk heller så mycket för vill inte vara tjatig.

Håller helt enkelt det mesta inom mig har jag kommit på , Funderar på att prata imorgon om att jag vill ändra medecinen.

Känns iallafall som att jag ska göra det för tycker inte den hjälper något sen vet jag ju att man får jobba själv också asså men vill ha något när man får den absolut värsta ångesten och nojjorna. Är faktiskt trött på att nojja på minsta lilla.

Räknade ut att Rocky bebis dog för fem månader sedan i söndags också .

Men jag är glad för mina vänner och min familj  o vovvarna <3 

Ovido - Quiz & Flashcards