Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Martina - 14 oktober 2011 21:15

Tröttis idag, blir väl att se en film snart eller kolla vad som finns på tv.Ibland önskar jag att jag hade någon speciell i mitt liv, en pojkvän att dela allting med, men det kommer väl i sinom tid =)

Av Martina - 14 oktober 2011 09:45

Herregud höll på att frysa ihjäl ute när vi var ute med hundarna, kändes åtminstonde som om man skulle göra detta, nåja skämdes att jag gick och haltade haha men har så jävla ont i låret,

(inte bra att springa i trädgården utan att titta om hundarna grävt hål i marken) ,idag är det ju fredag också så va ska man hitta på tro, städa iallafall blir det och tvätta lite tills morsan kommer hem, sen blir det nog fram och handla och hyra filmer, börjar fan bli riktig filmnörd haha men men.

Och efter det göra mat och bara softa, vilken dag som helst nu kommer jag dessutom äntligen att tattuera mig.

Längtat jättelänge efter att få göra det så det är verkligen på tiden att man får göra detta =).

Av någon anledning känner jag mig på lite glatt humör, vaknade faktiskt utan mkt ångest och fruktansvärt skönt är det, fast kom nyss på att jag kanske borde ringa några samtal idag.

Ovido - Quiz & Flashcards