Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2011

Av Martina - 13 oktober 2011 22:06

har vart en väldigt lång dag så är riktigt trött faktiskt.känner att jag måste säga det här, har världens underbaraste hundar, kände mig deppig förut, då kommer alla tre och gosar ner sig brevid mig i soffan, fast nu är det bara Pippi som ligger där och jäser hihi .

Men till saken, hundarna är verkligen mitt liv, känner verkligen att dom ger mig en mening, jag känner mig behövd <3sen älskar jag ju verkligen djur, så himla glad för alla tre vovsingarna,  

Av Martina - 13 oktober 2011 09:14

jahapp jag och farsan var ute med hundarna i morse på en långpromenad. Fan vad kallt det vart asså men det var skönt ändå fast är väldigt trött. 

Snart ska jag iväg till vårgårda o mojsa. 

Sen blir det hem och städa,försöka iallafall,  vbörjar känna mig väldgt förkyld och seg

Ovido - Quiz & Flashcards