Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Martina - 23 augusti 2011 22:41

trots att man är sjuk så Har hänt en fruktansvärt underbar gosig sak nu och jag är så glad så vet inte vad jag gör snart hihi, berättar allt imorgon

Av Martina - 22 augusti 2011 20:07

Hm ja nu ska jag göra en liten anorlunda sak. Ska be mig själv om ursäkt för att jag svikit mig själv och för att jag inte kämpade tidigare. Tänker be mig själv om ursäkt för att jag låtit människor trampa på mig. Och lät dom få rätt ,att jag tillslut knycklade till mitt liv att jag bara tänkte att jag var värdelös. För första gången i mitt liv så tänker jag till och med säga att JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV OCH JAG ÄR VÄRD LYCKA JAG OCKSÅ !

Och tänker heller inte fortsätta att inte släppa in människor nära inpå för det finns bra och underbara människor därute också

Kommer säkert ångra när som helst att jag skrev detta inlägget . men vet inte riktigt läste gamla dikter och tankar och det fick mig att tänka till förjag finns här nu. jag har hållit ut i alla dessa år och det kan bli bättre även om det inte alltid känns så så kan det alltid bli lite bättre oavsett om det kanske bara är en millimeters bättring. och jag är stolt över mina vänner som kämpar också, ni är fantastiska ni får inte glömma det ..

Av Martina - 22 augusti 2011 19:21

Jag hoppas på att jag kommer bli helt fri från min diagnos och att jag kommer slippa medecin och allting. Ibland undrar jag varför det hänt mig, men då påminner jag mig om att jag är inte ensam varken att ha den diagnosen jag har, eller att ha diagnos alls och må väldigt dåligt.

Men det är heller inte lätt för dem som lever med personen som har en diagnos.Men har fått den här diagnosen antagligen för att det hänt väldigt mycket i mitt liv enda sen jag var liten. Men jag har min familj och jag har mina vänner och jag är stolt över att ha just er som familj och vänner, 

Av Martina - 22 augusti 2011 11:35

uscha har feber och hosta och allmänt trött i huvudet =(  . Så nu är det riktigt skönt att man har en onepiece hemma ,   .

Köpte i turkiet för en billig peng,riktigt skönt att ha på sig nu när man inte mår bra.Blir väl att kanske fixa lite soppa senare  ,måste ju äta något oavsett så. 

Av Martina - 20 augusti 2011 16:37

trött och sliten efter nattens resande. har varit en rolig vecka i turkiet faktiskt. fast hotellet var får väl en 2a av en 10a. Men det var ändå roligt och fruktansvärt varmt. det var mysigt att bada , och det var riktigt roligt att dra på semester med bror morsan och Sandra =) .  Dock har jag gått och blivit sjuk för morsan blev smittad och blev vrålförkyld och smittade naturligtvis mig. Verkar som Kenny och dom hade tur och klarade sig undan detta iallafall.. lägger ut bilder imorgon ellr någe

Av Martina - 12 augusti 2011 14:28

ska iväg nu en vecka på en halv familjetripp, med morsan, brorsan och Sandra hans flickvän =).Blev en sån där sista minuten resa, dock har ju inte jag pengar men ioch med att det blev sista minuten så blir jag bjuden av mor.blir att gå upp tre i natt så kanske borde strunta i att sova, är faktiskt lite nervig hihi , men kan vara skönt att komma bort lite med detta skitåret så behövs det att få koppla av, dock hänger ju inte farsan med =(, när jag kommer hem hoppas jag på att få träffa syster.

Av Martina - 11 augusti 2011 14:37

Något positivt är att jag ska få titta på nya skor idag, tack farsan o mor.



En jävla bra låt faktiskt.

Av Martina - 8 augusti 2011 17:39

Blir att färga håret nu idag ,får la lägga ut bilder sen, har ljusbrunt nu men snart blir det annat  .Sen ska jag gå ut med vovvarna, som btw skrämde livet ur oss idag i morse, vi har ju en veranda med staket och grindar , men jag min dumma jävel glömde stänga den igår och idag så satte farsan och dom in hundarna där och jag in i huset men eftersom det inte va stängt på andra sidan så stack ju hundarna MEN som tur är så tror jag att min träning gjort nytta för vi hittade dom lekandes i trädgården,och dom kom direkt när vi ropade, dom hade ändå visserligen bara hunnit vara ute 10 min men kan ändå hända mycket på den tiden. men visst det gick bra den här gången men det kanske det inte gör nästa gång, vet inte vad jag hade gjort om det hade hänt dom något,  

Ovido - Quiz & Flashcards