Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Martina - 3 augusti 2011 22:52

Idag har vart en rätt okej dag faktiskt, städat rummet, vart med hundarna och ja gjort lite nytta faktiskt. Vaknade hyfsat tidigt idag med så känns gött, 

Dock känner jag mig lite nere idag, började lipa förut blev för känslosamt när jag klappade Mejja , började tänka på Rocky , sen tänkte jag på annat med som gör mig deppad .fan rocky fattar fortfarande inte att du aldrig kommer tillbaks till mig och familjen,Även om det inte är lika svårt och jobbigt nu så tänker jag ändå på dig varje dag, har drömt en underbar dröm om dig där du springer på åkern och tillslut hoppar på mig och pussar mig och vill att jag ska klappa dig o klia dig på magen.Men när man väl vaknar upp blir det väldigt jobbigt.Men men vad gör man, försöker tänka på alla gosiga och roliga minnen jag har av dig .

Nja funderar på att spela lite playstation nu faktiskt , då måste man ju tänka som bara den, hoppas det inte börjar brinna då bara haha.

Ovido - Quiz & Flashcards