Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av Martina - 27 augusti 2011 16:45

Nu har jag äntligen Pippi här,natten gick superbra, alla tre hundarna kommer överens så det är riktigt gosigt, känns både skrämmande och underbart att vi har tre hundar nu. Men det kommer gå bra det är jag säker på, riktigt underbara små raringar

Av Martina - 27 augusti 2011 15:50

Har klarat av mycket genom åren egentligen, är stolt att jag lyckats klättra upp från det svarta hålet gång på gång, klarat av dom flesta bakslagen rätt bra, vissa gånger har väl varit värre än andra. Men har kommit på att jag aldrig kommer ge upp helt, tänker inte tillåta mig själv göra det heller för den delen, inte nu när jag kommit såhär långt, nu vågar jag iallafall gå ut bland folk någolunda, även om det är riktigt jobbigt, men tränar jag bara på det hela tiden så kan det gå, lär mig leva med min diagnos iallafall, den ska inte förstöra mer nu =). älskar min familj och mina tre älskade vovvar

Ovido - Quiz & Flashcards