Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 24 augusti 2011

<3

Av Martina - 24 augusti 2011 23:49

Mina underbara älsklingar mejja och donnis
Och under är det älskade Pippi som kommer hit imorgon, hon ser så go ut med sina öron <3  









 
Av Martina - 24 augusti 2011 19:33

Dagen igår var rätt vanlig tills jag åkte till vår familjs kompis, vilket var jättetrevilgt fast att jag är väldigt förkyld. Men nu till det underbara roliga och fantastiska är att det finns en hund där som jag fastnade för redan för ett år sedan och jag ville verkligen ha henne men gick inte för för hon ville så gärna ha henne kvar vilket jag förstår för det är berkligen bland  underbaraste vovven, men vi skaffade ju älskade Donna då som morsan sa direkt att den vill hon ha, och sen lilla Mejja får vi inte glömma dom är ju mina små älsklingar    .Men imorgon kommer altså lilla vovvisen istället för idag, känner mig fan som ett barn som väntar på att få julklapp eller som fyller år hihi  

Men ändå är det någonting som fattas och det är Rocky =/ ,även om det gått några månader så saknar man honom otroligt mycket  men kommer alltid älska honom oavsett och han har det bra där uppe ,

Av Martina - 24 augusti 2011 13:07

Var ju som sagt på besök en sväng igår, det var riktigt trevligt trots att jag fortfarande är förkyld o har lite feber.

Fan nu är det inte lång tid kvar tills detta blir av wheyyyyyy.. Ärligt talat trodde aldrig att det skulle bli så, jag som tjatade så för ett år sen om just den men det gick ju inte , och nu helt plötsligt slår min önskan in   jag tror det var ödet altså helt klart , 

Älskar familjen och vovvarna <3 och mina vänner så klart <3

Ovido - Quiz & Flashcards