Välkommen till Tinas Blogg

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2011

Vet inte varför

Av Martina - 28 augusti 2011 19:22

Känner mig mer och mer ledsen och arg idag. ledsen är jag för att jag påminde mig själv om hur livet verkligen har varit enda sen jag var liten. Ibland undrar jag om det är värt att kämpa. Hatar när det blir såhär att jag mår såhär,Tror inte att några medeciner i världen kan hjälpa mig egentligen, kanske borde jag lägga av med dom helt, tänk om det är det som gör attjag mår sämre, visst har ätit medecin i två år nu men ibland känns det fan itne som att det hjälper, skulle handla i affären idag men fick riktig panik både i affären och utanför, Känner mig så fruktansvärt ensam inombords, Orkar inte ha det såhär hela livet, Tänker rätt mycket på hur mycket jag blev mobbad av människor, och en av orsakerna gör mig så fruktansvärt förbannad , fast man ska inte bevöva utstå mobbning överhuvudtaget, Vet att jag inte är ensam om det men det känns ju ändå jobbigt, Men jag har min älskade mamma som finns där, är så glad att vi kommit varandra närmare under åren som gått nu, mycket är tack vare att hon blev sjuk för det var bland annat det som fick oss att bli starkare som familj, sen massa annat som jag känner att jag inte vill skriva i bloggen, älskar min farsa också men ändå. Alltid mamma som fått vara den som hållit ihop familjen enda sen jag var liten, och Farmor var också en ängel för fick alltid vara hos dom .Något annat jag är arg på är mig själv, att jag inte tog hannd om mig själv bättre och lät allting bli som det blev, men har åtminstonde koll på det nu och dricker bara någon gång ibland,och låter bli annat. tack till mina vänner som finns där och stöttar, och mina vovvar,

 
 
Sophie

Sophie

29 augusti 2011 00:56

Efter regn kommer solsken. Livet är fruktansvärt orättvist och det är hemskt att man faktiskt ska behöva utstå mobbning. Jag har själv varit i den sitsen. Men även fast det är svårt så måste man försöka fokusera på det som är bra i livet, och lägga energin där. Hoppas morgondagen känns bättre! Kram

http://sophiejohansson.bloggagratis.se

 
kiko

kiko

29 augusti 2011 19:29

Det blir så ju.. :/ .. och .. ja det är väll inte acceptabelt ATT BLI MOBBAD !.. Men kunde du int få hjälp av någon.. ? eller nånting även om det skulle vara/är .. så måste det gå förbi nån gång.. ?// Ha en toppen dag! :)

http://www.isux.bloggplatsen.se

Martina

29 augusti 2011 21:38

Nej jag fick inte hjälp av en enda, och vuxna som skulle finnas där tittade bort,hade ingen förutom min bästa vän när jag försökte ta livet av mig när jag va 11 år. jo vet att livet går vidare men mobbningen är bara en en smula av allting som hänt,
ha en bra dag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Martina - 21 januari 2014 12:21

Inte varit inne på bra tag nu för har mått riktigt dåligt psykiskt mem så blir de varje vinter. Nu mår jag dock bättreigen. Fast idag är en jävla pissdag . Ångest till max men försöker stå ut åtminstonde finns ju inte mkt annat att göra än att kämpa....

Av Martina - 29 oktober 2013 20:28


I förrgår kväll fick jag sms av vga att jag skulle vafa på psyk igår kl ett bilket jag tyckte var konstigt så ringde tillslut upp psyk för att kolla varför jag skulle vara där ett o då svara den jag pratade med att jag har tid till psykologen anders ...

Av Martina - 26 oktober 2013 03:28

Läkarbesök et blev kaos. Förväxlade dag.trodde de viktiga besöket va på torsdagen men min psykolog ringer tio på morgonen på ons o undrar var jag är. Men de löste aig så jag fick träffa dom en kvart lite mer. Hann få nya medeciner fast haft dom innan...

Av Martina - 13 oktober 2013 01:19

Till o med nu känner jag mig uppåt på någe sätt.trots att nån jävla dårjävel snacka skit om min farsa förut ikväll morr. Men känns roligt att kunna sägaatt jag känner mig lite lugn inombords o faktiskt o känns bra att robin får se mig sådan en hel da...

Av Martina - 12 oktober 2013 20:31

Inte sovit sen igår men försökt vila lite o robin va underbar o lagade mat, skäms dock för kunde inte äta direkt men smakade lite o va riktigt gott. Älskar när han gör såna grejer utan att man frågar honom om det. Dagen är okej fast att man är trött ...

Ovido - Quiz & Flashcards