Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Martina - 27 november 2011 16:19

Har vart hemma hos farmor och farfar och käkat middag och fikat lite och sådär, det var riktigt roligt, vi praade gamla minnen om när jag var liten o massa roliga utflykter vi gjort, sen visade farmor mig barnboken som hon skrivit massa saker om mig ochmassa gamla bilder, bland annat fanns en teckning jag målat året 93 haha riktigt läcker målning måste jag säga ;).

Nåja ångesten är sådär, blev iallafall bättre när jag vart hos farmor och farfar.

Har hyrt två filmer, bland annat bride mades eller hur det stavas och en annan film så blir myskväll om nu elen tillåter detta

Av Martina - 27 november 2011 10:56

Kanske är det min längtan efter att ha ett lyckligt förhållande, skaffa familj och hela köret som gör mig impulsiv emellanåt, men det blir ju så när man ser dom flesta av sina vänner skaffa barn,förlova sig,flytta ihop och allting,

samtidigt känner jag att jag borde ta hand om mig själv och lära mig att vara själv och hantera mina rädslor och tvångstankar,helt enkelt lära mig leva helt med allting=), men en vacker dag hoppas jag att kunna bilda en familj .Fast vet ju att bara för att man skaffar familj eller liknande så behöver man ju inte vara jättelycklig ändå .

Ovido - Quiz & Flashcards