Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 8 november 2011

Av Martina - 8 november 2011 09:51

Imorgon är ett jobbigt datum, inte nog med det fick jag veta igår att min (biologiska farmor) gått bort, missuppfatta mig inte jag har mina underbara farmor och farfar här, finns bara dom i mitt hjärta men ville ändå se vem hon var , hur hon såg ut och hade så många frågor jag ville ha svar på.

Men nu får jag aldrig den chansen, mitt råd till människor är att vill ni någonting se till att göra det innan det är försent.För hinner man inte blir man ledsen och ångrar sig något fruktansvärt, iallafall gör jag det, 

Nåja pappa kommer hem imorgon eller torsdag äntligen, vi saknar honom faktiskt, 

Hittade en underbar video på Rocky igår när han sprang och lekte och rullade runt i gräset, blev verkligen rörd men samtidigt så glad att jag fick se honom ordentligt igen, förutom i drömmarna

Ovido - Quiz & Flashcards