Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Martina - 7 november 2011 11:23

Jahapp då va mitt sökandes förjävels ännu en gång =/

, fick nyss reda på av mamma att min farbror hade pratat in telefonsvar att pappa skulle ringa upp så fort han hörde detta så hon skrev sms till honom så hade han ringt upp Per ,sin tvillingbror som då hade sagt att Barbro har dött.

Det fanns även missat samtal och telefonsvar mina andra farbröder som hade ringt förra veckan =(

Det är nog inte många som förstår detta men är verkligen ledsen för ville så gärna träffa henne och se hur hon såg ut.

Trots allt är det ju min biologiska farmor, men har ju underbara farmor och farfar här.

Har pratat med Barbro när jag var tio år, sen några år senare hörde jag av min ena farbror att hon blivit nykter. Men vet ju inte om hon hade börjat igen .

Vet ju att Mauno (biologiska farfar) fortfarande dricker OM han fortfarande lever, han har jag också pratat med någon gång gick dock inte förstå vad han säger knappt då han pratar mer finska en svenska .

Åter till barbro igen, är så ledsen att jag inte fick se någon bild , så många frågor och många svar jag aldrig kommer få nu =(

Men kanske , kanske har jag tur att Hasse eller Leif har bild på Barbro, skulle så gärna vilja få kontakt med leif igen, har ju pratat med honom en gång när jag var tio år då när jag höll på med släktforskning,

Hasse däremot har jag träffat och pratat med några gånger, eller ja var hemma hos honom när han bodde i norrland.

Jävla skit att jag inte hann få tag i dig Barbro =( det var likadant med min biologiska morfar =(.

Sånt tar fan på en även om man inte tror det så gör det verkligen det, för det är så mycket jag aldrig kommer få veta nu för det =(

Vila i frid Barbro Nord

Ovido - Quiz & Flashcards