Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 24 april 2012

Av Martina - 24 april 2012 11:04

idag är en dag då man känner att ingenting är värt något, vart jättenere sen jag vaknade, dock har jag bara sovit någon timme, vet inte riktigt varför jag har sådan stark ångest idag känner bara att det inte känns bra . allt jag vill är att stänga av det så att inget händer, men håller på att få ett nervsammanbrott, lipar o skakar vart annat, vet inte vad jag ska ta mig till, fattar inte att allting kommer nu fan snälla skär ut sorgen ur mitt hjärta, rädda min själ, spola bort alla tankar ur mitt huvud.

Kan jag fly så kommer jag göra det från mig själv, kan jag rädda det lilla som finns kvar av mitt hjärta så gör jag det. 

Frågan är bara hur,var? och när det blir bättre? 

Bara jag själv som kan ta mig ur mörkret men kommer det att gå? idag är verkligen en fruktansvärd dag, alla minnen bara sköljer över mig som vågor .

Vem är jag ? 

vad är jag?

Har inget svar just nu mer än en trasig själ som behöver sys ihop igen.

Förstår inte vad som saknas, har vänner familj och hundarna,

ändå ,ändå är det någonting som fattas mig så mycket att det gör ont.

Rocky jag önskar jag kunde få dig levande igen

Ni  hade stor plats i mitt hjärta allihop och deet kommer ni ha för alltid.

Barbro(biologiska farmor) ville så gärna träffat dig en gång men allt är för sent.

Ovido - Quiz & Flashcards