Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Martina - 10 april 2012 22:28

I alla dessa år har jag åkt runt i mörkret för att endast stöta på mer mörker och mer och mer ondska, men jag tänker ALDRIG ge upp kampen för jag vet att någonstans därute finns ljuset och en hand som sträcker ut sig för att ta min hand och hjälpa mig upp ur mörkret.Kanske är det inte något mänskligt handformat men vet att jag kommer lyckas ta mig ut ur mörkret för annars hade jag gett upp för fruktansvärt längesedan. Har mina underbara hundar och er skulle jag aldrig lämna, tänker heller inte lämna min familj och mina vänner.

Trots att jag känner mig ensam vet jag att jag inte är det .

Alla dessa gånger jag velat ge upp så har ni fått mig att resa mig upp igen. 

Någon gång ska jag bli fri från min diagnos det ger jag mig bara fan på. 

Har inte kämpat för att se mig själv att sedan misslyckas utan jag ska bara klara det och jag börjar känna mig starkare än jag gjort på mycket länge.

Alla minnen bra som dåliga får mig bara starkare när jag inser att jag överlevt specielt att jag överlevt dem som vill se mig lägga mig ner och dö och försvinna, Förlåt men ni kommer inte lyckas för jag har insett att jag kan så jävla mycket mer än att bara vara tjejen som ger upp,tjejen som flyr .

Jag är TINA,och bland annat många av mina vänner kämpar som bara fan och jag är så stolt att de inte heller lägger sig ner, särskilt då jag vet mycket som hänt, därför är jag så fruktansvärt stolt över mina vänner attdom inte lägger sig ner utan kämpar mer och mer även om dom inte alltid inser detta själva så hoppas jag ändå att dom innerst inne vet det .

Min familj är också fruktansvärt stark som överlevt all skit <3

Ovido - Quiz & Flashcards