Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av Martina - 13 juli 2011 13:50

Äntligen gått ner lite i vikt, några kg bara men ändå, känns underbart och tränar ju o märker att jag orkar mer =) ,, Måltidsmåttet som jag vann hjälper också och tycker det är perfekt faktiskt 

Av Martina - 12 juli 2011 10:58

Vaknade vid halv nio i morse av att farsan väckte mig, så jag kunde ta vovvisarna eftersom han skulle iväg. Ska la börja dammsuga snart och sen blir det att ta ut hundarna en stund på promenad så får dom leka fritt i trädgården senare =). Blev riktigt sugen på att grilla idag så ska fanimej kolla upp om vi kan göra det idag .

Av Martina - 11 juli 2011 21:47

Idag är det exakt två månader sen jag fick reda på att Rockis är död =´( , Sorgen finns och slår till jävlar när den väl kommer, men börjar lägga sig lite , kan tänka på honom utan att börja störtlipa.. 

Men kommer ta tusentals år innan såren läker att du inte finns här längre .Men ingen kommer någonsin kunna ta din plats.

Vet att farsan saknar dig som bara fan också men det är inte konstigt du var ju med honom jämt o åkte bil eller så gick ni värsta promenader och han gick o pratade med dig..

Älskar dig och kommer alltid göra det vila i frid Rocky

         

Av Martina - 9 juli 2011 17:00

seg som fan o brorsan och dom börjar festa snart så får se hur det här ska gå. 

Tycker ju det är roligt att få umgås med dom eftersom blir glad och starkare av det =)

Av Martina - 9 juli 2011 03:28

Det är fan andra natten jag inte kan sova, det är ju riktigt roligt ju NOT. fan jag som ska till brorsan och dom , hatar fan det här, är helt matt asså =/

Av Martina - 8 juli 2011 00:30

Är så glad att jag har Mejja och Donna men rocky fattas mig nåt så inihelvete, tänker på dig varje dag, drömmer om dig, tittar på dina gamla selar , leksaker och allt möjligt. Men har underbara roliga minnen av dig ,och som du älskade donnis =)


Av Martina - 5 juli 2011 14:49

Det här är min absoluta favorit låt. Lyssnar alltid på den här när jag mår dåligt .och vill dela den här till er som mår dåligt på ett eller annat sätt psykiskt eller fysiskt

Av Martina - 1 juli 2011 20:33

Idag är Iron Maiden hade två biljetter och allting men jag klarar inte av att gå så istället har jag gett bort dom till brorsan och hans bästa vän, dom blev superglada så det känns ju bra det iallafall. På ett sätt vill jag gå men ändå vill jag inte, för mår inte bra just nu . 

Men det blir väl bättre snart antar och hoppas jag för den delen också. 

Funderar på att ta en öl och sätta mig med pärmen och glo lite. 

Ha det bäst alla och älskar mina vänner 


 

Ovido - Quiz & Flashcards