Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Martina - 21 juli 2011 23:28

blir snart en skräckis , inte för att jag vet om jag kommer palla att se den helt själv Eftersom lampan i mitt sovrum är sönder   , ska tydligen handla om exorcism och sådär , så vi får se hur allt kommer att gå, vill ju inte att morsan o dom vaknar för att jag skriker i hela huset haha

Av Martina - 21 juli 2011 15:43

Allting är bra och det var inte som vi var rädda för, cancern hade inte kommit tillbaks, började nästan lipa när jag skulle öppna sms,et från morsan för att få svaret men för var rädd att dom hade hittat något,så jag ville veta direkt när det var klart istället för att vänta tills dom kommit hem igen.

men istället skrev hon på mess att det inte var något åh fyfan vad gött det kändes, så en liten del av ångesten släpptes för hela familjen nu när vi vet att allting är bra, <3 <3 <3

Ovido - Quiz & Flashcards