Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Martina - 13 juli 2011 23:04

Nu blir det att röka en nattcigg sen lägga sig i sängen och se på den oändliga historien haha.

Men jag tycker filmen är nice så blir kul för det var flera år sedan jag såg den filmen. Den är ju bra när man är trött och bara vill slötitta lite smått sådär också.

Blir ju ingen panik om man somnar ifrån en film man redan sett menar jag .Imorgon bitti blir det att börja storstäda mitt rum och sedan efter det blir det att gå ut en långpromenad med hundarna tänkte jag 


Av Martina - 13 juli 2011 17:51

Jag var ute och gick promenad med Donna och Mejja för en stund sen och jisses vad fint det var ute, har inte riktigt tänkt på det innan .Blir väl att gå ut och sätta mig på altanen och dricka en kopp kaffe och röka en cigg om en stund, så får hundarna vara ute och leka lite också, bäst att passa på när det är sol o inte regnar o har sig ute.

Av Martina - 13 juli 2011 13:50

Äntligen gått ner lite i vikt, några kg bara men ändå, känns underbart och tränar ju o märker att jag orkar mer =) ,, Måltidsmåttet som jag vann hjälper också och tycker det är perfekt faktiskt 

Ovido - Quiz & Flashcards