Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Martina - 14 juli 2011 10:03

Funderar på att åka till alingsås idag och hämta mitt nya idkort, visserligen har jag klarat mig bra utan ett sånt i något år eller två, dock börjar passet bli utslitet  .

Kanske hyra film sedan också ? blir en skräckis isåfall, kommer inte riktigt ihåg vad den heter just nu men vet ju hur omslaget ser ut haha.

Den verkar bra så jag hoppas den är riktigt bra också .Nog om det, hundarna ligger och sover nu iallafall dom små sötnosarna<3 Donna blir ett år om någon vecka, fan vad tiden går fort asså, kommer ihåg när morsan valde ut henne, vi hälsade på en del innan vi hämtade henne, men det tyckte jag bara var roligt eftersom vi köpte Donna av en underbar människa =) , köpte Mejja där också.                                                                                                                                                                   









  Donna som liten bebis <3  

Och Mejja såklart


 











Ovido - Quiz & Flashcards