Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 29 oktober 2013

Av Martina - 29 oktober 2013 20:28

I förrgår kväll fick jag sms av vga att jag skulle vafa på psyk igår kl ett bilket jag tyckte var konstigt så ringde tillslut upp psyk för att kolla varför jag skulle vara där ett o då svara den jag pratade med att jag har tid till psykologen anders för utredning. Skumt att ingen sagt nåt liksom men iallafall så började vi utredningen igår, första grejen var att jag fick bygga ihop klossar sen fick jag repetera siffror o ord o allt möjligt bilder med mönster och massa sånt, låter löjligt men de va fan svårt asså vissa grejer. Nu nästa gång vi ses blir det självskattning.känns så jävla skönt att det äntligen blir av både med läkartid och nu utredningen. Brukar vara lååång väntetid men hade verkligen tur. Ångesten är inte så bråkig sen några dagar vilket känns härligt. Tror nya medecinerna kan ha klaffat in lite o hjälper. Känns skönt att detta äntligen blir av så man får veta nån gång va man behöver hjälp med exakt förutom min borderline och så..Vill tacka min familj hundarna o min robin för allt ni gör för mig älskar er?

Ovido - Quiz & Flashcards