Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 4 oktober 2013

Av Martina - 4 oktober 2013 21:18

Försöker bygga upp en lycka och försöker anpassa mig men är bättre att inse att sålänge man finns här gör det bara ont i själen. Fan vad stqrk ångesten är nu jävla skit o inte blir de bättre av att jag inte fått sova någonting .känner mig så ensam

Av Martina - 4 oktober 2013 13:14

Nu blev de äntligen blont i stort sett riktigt ny bild kommer sen

Av Martina - 4 oktober 2013 08:46

Inte sovit inatt ,vart för stressad för att sova,känns lite jobbigt,behöver sömnför att få styrka emot den jävla ångesten som inte släpper taget,har varit ovanlig stark ångest den här veckan =/ men men jag klarar det ändå,bara jobbigt att jag börjar känna mig smått manisk igen. Men tänker inte tillåta att det blir så denhär gången. Nåja längtar tills läkarbesöket den 23e okt, och hoppas allt kommer att gå bra då.

Här är en låt jag ofta lyssnar på när jag är ledsen, den ger en styrka på nåt sätt


Ovido - Quiz & Flashcards