Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av Martina - 7 oktober 2013 17:55

Nu blir det storstädning medans man är någolunda pigg och känner att allting klaffat till på ett bra sätt. Känns skönt att ångesten inte är asstark idag .känner mig dessutom inte så ledsen o deprimerad idag woho vilken underbar dag när man tänker efter.

Av Martina - 7 oktober 2013 17:54

Nu blir det storstädning medans man är någolunda pigg och känner att allting klaffat till på ett bra sätt. Känns skönt att ångesten inte är asstark idag .känner mig dessutom inte så ledsen o deprimerad idag woho vilken underbar dag när man tänker efter.

[Bild]

Av Martina - 7 oktober 2013 17:46

Idag är en lite bättre dag känner jag. Ångesten har inte fått trycka ner mig oriva med sina klor i mitt bröst. Klart ångesten finns där men är lättare idag ändå Att hantera den. Till o med varit ute bland folk idag med robin en liten sväng hihi.imorgon ska ja till o med sova hos en tjejkompis och bara ha de roligt, vi ska basta o laga mat o se film. Kommer dock sakna robin men det ska gå bra.

Ovido - Quiz & Flashcards