Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Martina - 29 juni 2012 12:33

Äntligen är telefonen på så nu vet jag åtminstonde att du lever<3. stressad över att läkaren inte ringer än om mina provsvar,, vill ju faktiskt veta vad som är fel, men en av mina absolut bästa vänner sa att man kan ringa själv annars och kolla så får väl göra detta. 

Men men ska ringa farmor och farfar och kolla hur det är med honom och om farmor lyckats få honom att gå upp mer i vikt, blev så ledsen när jag såg honom för ett tag sen<3 =( , men kommer inte berätta någe för dom om mina egna problem just nu, för måste ge dom kraft och styrka att klara av behandlingarna och allt sådant,

älskar farmor o farfar så mycket , kommer faktiskt hålla tyst att jag sett bild på biologiska farmor också och allt som har med släkten att göra,

Av Martina - 29 juni 2012 00:51

har tänkt på en sak, hur fan kan livet vara så jävla orättvist både för mig familjen o mina älskade vänner? hur mycket man än kämpar så kommer det käftsmäll efter käftsmäll, vet ju att livet är så men kan man fan inte få ta det lungt och må bra, jag och min *nygamla* psykolog har satt upp några mål för ett bra liv är som jag hoppas ska ske detta året eller början av nästa år--

 

1.kunna må bra i två dagar helst en gång i månaden

helt utan ångest och bara vara hoppas de kan vara så ibland.

 

2.hantera alla fruktansvärda saker på någolunda bra sätt, bättre än de varit iallafall..

 

3-klara eng c närsomhelst förhoppningsvis blir jag klar snart tack vare syster faktiskt

 

4.nu kan jag säga att jag tycker om mig men kanske en dag kan jag säga att

jag älskar mig själv vilket ärett mål

 

5.hemlis

 

6.praktisera som kanske leder till jobb så småningom..

 

7. klara helt att vara bland människor, 

 

8. glömma det förflutna, eller försöka förlåta iallafall.

 

Tänker aldrig sluta kämpa oavsett, har jag klarat av allting som hänt genom alla år så klarar jag fan det tills jag blir gammal tant

Ovido - Quiz & Flashcards