Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 13 juni 2012

Av Martina - 13 juni 2012 18:54

Ont i magen och i sidan av magen så ska till läkarstationen imorgon . =( men hämtade mina övningskörningsböcker idag och ska få hoppa in på sista lektionen vid ett annat tillfälle istället, vilken rar gubbe som gick med på det ju =) =).

Ja för några dagar sedan så började jag prata med min farbror Leif, och fick kort på honom =) fick ÄVEN KORT PÅ BARBRO min biologiska farmor    blev verkligen rörd, efter alla dessa år jag försökt få tag i henne och jag i förra året vid december tror jag fick veta att hon avlidit, så har jag äntligenfått se kort, och helvete vad lik pappa är henne asså =)   .

Hänt en del tråkigheter också men kan inte alltid skriva om hur jobbigt allting är, tänker försöka fokusera på allt bra som hänt nu istället, på tal om det får jag inte glömma att jag träffade min syster och älsklingsvovvarna i fredags och så sov jag över där tills i lördags, det var riktigt trevligt, vi satt o mös med drinkar och öl och bara satt och pratade om allt möjligt =) och så ska hon hjälpa mig med min engelska C=)=)=).

Ja just det grattis farfar som fyller år idag

Ovido - Quiz & Flashcards