Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 16 juni 2012

jao

Av Martina - 16 juni 2012 19:19

Sitter här och tittar på när Donna och pippi ligger och sussar så sött, fan va jag älskar mina vovvar, trots brutal saknad av Rocky så fyller dom det mesta tomrummet, dock kommer min ångest och förstör för mig emellanåt , eller ja väldigt ofta,MEN ändå finns mina tre hundar ,jag har börjat träna dom igen ordentligt, börjar få mer ork nu när det är sommar typ.

Något som jag känner r riktigt jobbigt är att man slåss mot sig själv och mina tankar, 

Visst jag börjar bli frisk från min borderline men har ändå lång väg kvar eftersom  ångesten ocha panikattackerna sitter som knivar i själen.

Som vanligt är jag korkad så missade mitt möte med min psykolog jag hade innan diagnosen kom in i bilden, så får ringa henne på måndag.

Kanske är jag barnslig men har köpt Alvin och gänget 3 haha, så funderar på att sätta på filmen och stta på lite kaffe och sedan bara ta det lungt,och som sagt älskar mina bebbisar<3<3


Finns en *video* som jag tänkte dela med mig som någon har gjort om bps, så får ni lite mer inblick hur det är, och kanske känner ni igen er mycket.



Ovido - Quiz & Flashcards