Välkommen till Tinas Blogg

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Martina - 9 maj 2012 08:44

Har panik som fan asså klarar inte den här dagen , trodde inte det skulle kännas som när du dog men känns lika hårt .

sovit två timmar inatt resten har bestått av ångest , fan snälla kom tillbaks , 

Älskar dig så jävla mycket så det finns inte.

Fan kom tillbaka snälla jag ber dig .

Mitt hjärta går sönder ännu värre att man inte sovit någonting .

Fan minns så jävla väl när dom ringde och sa att du var död  .

Exakt ett år sen du dog idag , fan Rocky  .

Hjälper inte ens att skriva av mig idag.

Har vart itrevlig mot mamma också vet inte varför ,

men orkar inte prata , 

vet att jag måste få mig själv att lipa om panikångesten inte ska bli värre 



men går inte, växer inombords istället  ,

Vila i frid, älskar dig, ska till din grav idag<3<3<3<3<3<3<3<3


           

Ovido - Quiz & Flashcards